lördag 17 januari 2009

Jag heter Frida & jag är bakoman

Jag har ett otroligt starkt behov av att skapa saker. Jag älskar som bekant att skriva, men även att måla, pynta och baka. Det finns en längtan inom mig att göra saker med händerna, forma och producera något som andra kan njuta/inspireras av. Baka är ju så fantastiskt eftersom det går fort, är lätt, blir vackert och alla älskar det. Matlagning är också kul men där finns ju ett måste inblandat.

Anyways behöver ni inte vara oroliga, jag äter inte allt jag bakar. Mycket hamnar i frysen i väntan på framtida gäster eller tråkiga kvällar som behöver livas upp.



Chokladmuffins med nötkross




Leilas crumble rasberry cupcakes

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser så gott ut! Nu måste jag genast gå till frysen och gräva fram lite brownies från julbaket.
Tack för inspirationen!
Kram M

Mina projekt sa...

Du får gärna länka till min sida!!
Oj vad gott det där såg ut... sitter på jobbet och blev plötsligt väldigt hungrig! Skönt att jag snart får gå hem...:)

kram
Karina

FRIDA sa...

Hej!

Vad roligt att jag kan inspirera lite.


Kram Frida