måndag 9 februari 2009

Min hårstylist


I dag har jag varit hos min hårstylist V. Hon är så underbar och hon vet precis vad mitt hår behöver. Det är så fantastiskt att bli ompysslad. V är *valfritt superlativ*. Alla som är något i Lund går till henne. Hon klipper stadens kommunalråd och det är hon som ligger bakom den fräsiga, lila stubben på tanten i kassan på ICA.

Skämt åsido, jag har klippt mig och det var välbehövligt (fick som vanligt höra: "oj du har inte klippt dig på länge, dina toppar är sååå slitna, jag måste nog ta minst 3 centimeter"). Min frisör är väldigt rar och duktig och hon slingade även min utväxt. Jag har försökt ta ett kort på hur håret ser ut nu (jag har en kopparröd toning i botten och ljusa slingor i det). Om inte annat kan jag kanske vinna pris för konstigaste bloggbild.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trodde att din hårstylist också hette Bobby, precis som Blondinbellas ;D!

Hi hi.

/Malin W

Anonym sa...

Vill ha!

FRIDA sa...

Simona!

Det kan du få. Jag har en lång avklippt hårlock som jag gärna säljer. Hur mycket är du beredd att betala ;D?

Kram Frida

FRIDA sa...

Kära Simona,

Jag hoppas att du förstår att jag skojade om håret. Jag blev lite orolig nu när det inte kommit några fler kommentarer på min blogg! Du ahr väl inte bojkottat mig?

Kram Frida