måndag 6 augusti 2012

5 av 5 i betyg!

Alla ni som skriver vet hur det är. Även om man till stor del gör det för sin egen skull betyder det så oerhört mycket när någon annan gillar det man gjort. För det är ju ändå så att man i skrivandet ger väldigt mycket av sig själv och när någon dissar din bok så känns det precis som om de dissar dig.

MEN jag undrar om allt det där ändå inte är värt det när man får en fin recension. När någon förstår och gillar just det man gör. Som Nina som ger Den vita frun 5 av 5 i betyg och skriver:


"Vilken härlig sommarläsning! En riktigt ljuvlig sommarpralin som jag inte ville att den skulle ta slut. Jag blir så avundsjuk på Fridas språk som är så härligt, och att hon kommit på en så bra roman. Har inget mer att säga. Den är perfekt. LÄS!"



Tack Nina, du gav mig just en rejäl skopa energi att sätta igång och planera min nästa bok. 

4 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Men åh, nu rodnar jag nästan. Vad glad jag blir om jag kan ge dig lite "boost" att skriva vidare. För jag vill ju läsa mer av dig... :D

Kram!!

FRIDA sa...

Hej!

Ja, det gjorde du verkligen. Vad roligt!


Kram

Anonym sa...

Och jag har just pratat med en viss bibliotekarie i Göteborg som försökte låna din bok på sitt bibliotek. Men se det gick inte alls eftersom det var jättelång kö på den.
Kram M

FRIDA sa...

Hej M!

Vad roligt!

Kram