torsdag 9 augusti 2012

Ljus och mörker

Tack för vänliga kommentarer!

Anledningen till min frustration är att vi har en väldigt sjuk liten tjej här hemma som inte bara har drabbats av en envis influensa med feber, snor och hosta utan som även har fått den värsta ögoninfektion jag någonsin sett. Stackarn har inte alls kunnat öppna sina röda, variga och svullna ögon och man kan ju inte precis förklara för en 1-åring vad det är som händer eller att hon kommer bli bättre.

Nu börjar hon som tur är tillfriskna (bl.a. tack vare antibiotikaögondroppar) och jag kan inte låta bli att tänka på alla föräldrar som har barn med livshotande sjukdomar eller som bor i länder där man inte kan få den läkarhjälp som i bland är nödvändig. 


Jätteglad blev jag dock när jag läste den HÄR recensionen. Böcker x 3 gillar Den vita frun!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars lilla tjejen! Hoppas hoppas hon tillfrisknar rekordsnabbt! Kram, Stina