onsdag 13 augusti 2008

Möbelvaruhuset Frida

Igår la jag ut en annons på Blocket för att sälja lite möbler och få plats för nya... När jag kom hem från jobbet idag (första dagen efter semestern) var mailen full med meddelanden från folk som ville köpa våra grejer!

Helt otroligt att det gick så fort, jag misstänker att jag inte begärde tillräckligt högt pris... Ja, ja, det är rätt skönt när folk kommer och hämtar sakerna och allt går snabbt och smidigt.

Imorgon är vi förhoppningsvis två bokhyllor, ett TV-bord och ett skrivbord lättare och kan börja spana på nya saker...mmm.

Nu ska jag ta ett bad innan jag tittar på Project Runway.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blocket är superbra! Hoppas ni får allt sålt. Jag kan tipsa om att Mio har REA just nu!

Kram Lilla My

Pernilla sa...

Blocket är kanon! Jag tvingade just pappa att sälja en soffgrupp efter farmor på blocket. Han ville sätta ut den för 1000, jag sa 3000 och ikväll såldes den utan prut. Synd att jag inte tog i lite till, förmodligen var det dyra grejer...

Hoppas ni blir av med allt!