tisdag 12 augusti 2008

WOW


Oj vilken dag. Jag har varit ute och shoppat loss rejält. Vad svarar ni om jag säger att jag just köpt en diamantring för en och en halv miljon, eller en båt kanske, eller ett par stövlar i 24 karat guld?

Nej, så illa är det inte, men vi har precis gjort vårt livs största köp och fyndat en lägenhet! Det känns otroligt bra. Vi sålde vår nuvarande lägenhet för 2 veckor sedan och har därmed varit "bostadslösa". Den nya lägenheten är nybyggd, rymlig, ljus, välplanerad och en perfekt plats att sitta och skriva på. Jag kan inte vänta, och det behöver jag knappt heller för vi flyttar in den 1 september. Jag har redan inrett och planerat möbelinköp, fast först måste jag nog sälja av några gamla saker på Blocket.

Kan fortfarande inte tro det, jag kommer snart ha ett helt nytt kök, massor av förvaringsutrymme, nytt badrum, tvättbänk!!!, en jättehörnbalkong med sol hela dagen. Wow.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till nya lägenheten! Ska bli roligt o få se den så småningom.
Håller tummarna för boken...!
Stor kram, stina

Anonym sa...

GRATTIS till nya bostaden! Jag hoppas ni kommer att trivas! Kram!

FRIDA sa...

Hej Stina! Tack! Det ska bli så kul, vi hoppas få ordning snabbt så det blir kanske en inflyttningsdrink inom några veckor ;-)!

Tack tonårsmorsan, det hoppas vi också, verkligen. Det blir fjärde flytten på drygt tre år, helt galet. Förhoppningsvis har vi hittat "hem" nu.

Pernilla sa...

Otroligt att det kan gå så fort! Grattis!