fredag 21 november 2008

AHHH (= förläggarsamtal)

Jag har precis ringt och pratat med förläggaren och hon sa:

1. Mitt manus har inte kommit fram (jävla skitposten, jag skickade manuset i tisdags med A-post!).
2. Förläggaren har jättemycket att göra, men hon är så nyfiken på mitt manus att hon kan tänka sig att läsa det på kvällarna och därför tror hon att hon kan höra av sig om ca. 1 vecka!!!!!

Dessutom var hon jättetrevlig och lät inte alls lika stressad som förra gången!

Hon är nyfiken. På mitt manus! Det är ju helt otroligt! Som en dröm. Underbart, fantastiskt, enastående! Det kliar i fingrarna och jag vet knappt var jag ska ta vägen. Hoppas nu bara att den tokiga posten vaskar fram mitt manus, annars blir jag skitsur!

PS. Förlåt posten. Ni är inte alls skit. Snälla, snälla leverera mitt brev! DS.

4 kommentarer:

Mina projekt sa...

Ååååååå vad jag är avundsjuk! Såna samtal vill jag också få uppleva en vacker dag!

Så nu säger jag bara; skärpning posten! :)

kram
Karina

Emm sa...

Hej Frida. Jeeezes vad spännande. Fortsätter hålla tummar och tår så hårt jag bara kan. :)

Jag har en liten fråga till dig. Jag har installerat en likadan tracker som Du har på din sida. Och eftersom jag är så hopplöst dålig på sånt här undrar jag om Du kan hjälpa mig. När man ska kopiera koden som ska klistras in på sidan finns det två. En om jag har "frammes" och en om jag inte har det. Så nu undrar jag, hur vet jag om jag har "frammes" eller inte?

Uhh nu får man skämmas också. För att man outar sin okunskap på det här området. ;)

FRIDA sa...

Hej Karina och Emm!

Visst är det spännande? Jag vet inte hur jag ska överleva denna vecka.

Och Emm, du behöver inte skämmas! är det någon som ska göra det så är det jag. Det var nämligen inte jag som installerade trackern utan min man (jag är totalt oteknisk). Jag kommer ihåg att vi diskuterade det där med frames, men jag minns inte vad vi valde. Jag har för mig att vi tog utan frames, men är inte helt säker.

Hoppas det löser sig iaf!

Kram Frida

Pernilla sa...

Tjohoo! Jag är så glad för din skull!!! Det här är så spännande! Skrev en kommentar till dig imin blogg.

Ha en superduper helg nu gumman!