onsdag 5 november 2008

OBAMAAAAAA!


1. Jag är jätteglad för att Obama vann valet i USA! Tack för det!

2. Jag är jättearg på Glocalnet som av misstag har stängt av vårt Internet vilket innebär att vi kommer vara utan uppkoppling i minst 10 dagar. Hur fan kan de vara så jäkla klantiga? Det är otroligt oproffsigt att inte bara förstöra för oss utan dessutom varken erbjuda sig att försöka lösa problemet eller kompensera oss. ARGHHH!

Glocalnet - det var verkligen lågt! Skäms på er!!!


PS. Detta är en schematisk bild av Internet. Visste ni att det såg ut så? DS.

2 kommentarer:

Mina projekt sa...

Hej!

Har tyvärr inte mycket tröst när det gäller glocalnet - i somras stängde de av oss när det blev fel på vår uppkoppling utan att tala om för oss. Vi var utan internet i fem (!) veckor och tröttnade och bytte till Telia. De fixade felet på ynka två dagar. Tredje dagen ringde de och frågade om det funkade. Där kan man snacka om service! Dessutom kostar det bara en femtiolapp mer i månaden så jag rekommenderar att byta till Telia!

/Karina

FRIDA sa...

Hej Karina!

Tack för tipset! det är nog precis vad vi kommer göra. Jag är dödstrött på grejer som inte fungerar.

Kram Frida