torsdag 13 november 2008

Sorry


Först och främst - sorry att jag inte har skrivit på ett tag, och förlåt till alla som kommenterat på min blogg och som jag inte har svarat! Jag har haft galet mycket att göra på jobbet och, värst av allt, vi har fortfarande inte något Internet. Jag blir snart tokig och idag har jag tillbringat ytterligare 45 minuter med att prata med Glocalnet och Telia. Glocalnet har gjort så många fel att om jag hade listat de här så skulle bloggen förmodligen implodera. I vilket fall har de idag beslutat att vi ska få tillbaka varenda krona vi har betalat in och det är förstås bra, även om det inte hjälper oss att få tillbaka Internet snabbare.

Det känns verkligen som att leva på stenåldern när man sitter hemma utan att kunna kolla när bussen går, betala räkningar, skicka ett kort till någon väl behövande eller blogga. ARGHHH!

Ja, ja, nog om det. Jag har fått kontakt med en annan aspirerande författare som just är på gång att ta steget över till att bli en riktigt författare. Ett jättegrattis till dig Agnes, som är i färd med att skriva kontrakt med ett förlag ;-)!

I övrigt har en vän läst "Stormhav" den här veckan och hon gillade manuset, vilket verkligen var en lättnad. När någon annan läser ens bok är det precis som en avgrund öppnar sig framför en och om personen inte tycker om boken så känns det som att man faller rätt ner i ett svart hål. En bok är ju verkligen ens älskling och om någon dissar den så är det som om all tid man lagt ner går till spillo. Det här är ett ämne som jag vill diskutera mer, men just nu är jag alldeles för trött.


Nu tänker jag åka hem och redigera. Så det så.

Inga kommentarer: