torsdag 11 december 2008

Jag vill byta...


Kropp med Scarlett Johansson. Hon är snygg och vältränad men ändå kurvig på ett sätt som tillåter en semla då och då.

Jobb med Tomten. Tänk vad underbart att få dela ut presenter och göra andra glada.

Plånbok med min förläggare. Det vore inte så dumt om jag kunde komma som en räddare i nöden och lämna tillbaka den till henne just som hon stod i slutet av en lång kö i snabbköpet. Tjänster och gentjänster ;-)!


Hus med - ingen aning. Fast det vore trevlig med en fräsch villa på solkusten. Har inte Naomi Cambell något mysigt kryp in på Kanarieöarna? Det hade jag inte tackat nej till just nu.

Denna utmaning kom från Skrivarmamma. Prova ni också!

4 kommentarer:

www.malinrocaahlgren.com sa...

Du är en av mina 7 på min blogg! Reglerna är att meddela! (Håller tummarna för dig)

FRIDA sa...

Tack Malin!

Supergulligt av dig!

Kram Frida

Anonym sa...

Jag antog utmaningen :).

Pernilla sa...

Tihi, tycker att ditt plånboksbyte var lite väl anspråkslöst. ;)