tisdag 13 januari 2009

Spännings-junkie

Jag tror jag vet vad det är för fel på mig. Jag är en spännings-junkie. Det måste alltid hända något i mitt liv, annrs blir jag galen.

Om jag kommer hem och jag inte har fått mail från något förlag eller några nya kommentarer på bloggen börjar det klia i fingrarna. Genast aktiverar jag mig genom att leta efter potentiella agenter eller botanisera bland alla mina storslagna planer.

Förresten håller jag med Agnes om att Guldbaggegalan var rätt tråkig. Hoppas att Lukas Moodysson är inbjuden nästa år så det blir lite fart och fläkt.





PS. I love Cecilia Frode. DS.

2 kommentarer:

Erik sa...

hahaha

ja, jag gillar också Cecilia Frode, men om jag ska vara ärlig förstod jag inte skämtet med en "korvmacka i byxan". Hade det någon anspelning på manlighet? Publiken skrattade så gott så jag antar att det var något jag missade väldigt tydligt.

sök detta jobb om du vill ha spänning då:
http://www.islandreefjob.com/

kram
Eroll

www.malinrocaahlgren.com sa...

jag är också sådär. om inget nytt och utmanande har hamnat i boxen, då vill jag genast söka efter det någonstans... :)