måndag 20 juli 2009

Liz Hurley



Liz Hurley har sagt att hon gråter sig till sömns om kvällarna eftersom hon är så hungrig. (Hon har även sagt att om hon någonsin blir lika "kraftig" som Marilyn Monroe så kommer hon ta livet av sig, vilket är ett tydligt bevis på att bantningen gett henne hjärskador).

Själv grät jag mig inte tills sömns igår, däremot drömde jag om bröd. Jag fantiserade om ett ljust bröd med oliver och paprika i, som finns på ICA, och som blir riktigt gott när man rostar det. Mmm.

Jag är faktiskt förvånad över hur otroligt bra jag har klarat mig utan socker än så länge. Jag som vanligtvis måste äta något sött varje dag har i princip inga cravings alls.

4 kommentarer:

Simona sa...

KAN vara åldern.

:-)

Ju äldre jag blir, desto mindre söt-begär har jag.

:-)

Kram kram

FRIDA sa...

Hej Simona!

Det låter upplyftande. Jag är en riktig socker-junkie, men det är rätt läskigt när man läser om vad socker gör med kroppen. Det hade varit skönt att helt lägga av med socker, men glass och choklad ger mig tyvärr alldeles för mycket njutning ;D.

Kram Frida

Anonym sa...

The pack of Black - Berry Play - Book Tablet 64Gb is included with a screen wipe, a pouch case with foam based material, charger, USB cable, and instruction guide.

It consists of the 1GHz dual core processor with the RAM of
1GB, in order to operate most complicated and challenging applications.

You can output the display to a bigger monitor with the help of a mini- HDMI slot.


my site - blackberry playbook

Anonym sa...

However, the spokesperson further clarified that the Galaxy S4
in the UK will be available with a 1. Because we're functioning off of absolutely nothing more than pure rumors and speculation, I might be looking at as well much into this and the i - Phone start has been and will carry on to be delayed for simple and extremely evident factors. It runs in very smooth and customized way to keep its users satisfied.

Here is my web site :: samsung galaxy s4