tisdag 3 november 2009

Smakråd

Jag behöver en ny väska.

Väskan ska helst vara stor, snygg och svart och inte gjord i ett material som snabbt blir fult och slitet.


Har ni några tips på bra väskaffärer?


Idag var jag inne på Åhléns och den enda väskan som jag tyckte var fin var den här, men den är gjord i syntetmaterial och jag är rädd att jag kommer att tröttna på den (jag gillar storleken och modellen, men är inte jätteförtjust i det lackade ormskinnet).


Ni som var på bokmässan, vad är hett bland författarna? Vad tycker ni? Is it a go or a no?


3 kommentarer:

Maria sa...

Hellre syntet än läder!

.................... sa...

Jag håller med ovanstående, hellre syntet än läder, är dock tveksam till vad jag tycker om ormskinsslooken..... Men himla snygg modell, Ålens brukar ha snygga väskor. Ha det gott =)

Åsa Hellberg sa...

Jag gillar skinn, just för att det håller i alla evighet och blir snyggt slitet.
Men det gäller ju att hitta en väska som är klassisk i så fall.

På bokmässan noterade jag inte en enda väska förutom tygkassar att packa böcker i.

Kram åsa