onsdag 27 januari 2010

Amelias deckartävling

Lovade ju lite goda nyheter och här kommer de: jag var en av finalisterna i Läckbergs deckartävling för Amelia. Jag hade förstått det som att vi skulle få ett hedersomnämnande i tidningen, men tydligen är vi inte med alls :-(.

I vilket fall fick jag mycket bra feedback och en hel del råg i ryggen när jag hörde att alla i juryn tyckte att jag skrev bra och att jag ännu en gång föll på målsnöret ;D.


Grattis till vinnaren som jag inte vet namnet på eftersom jag pga snöstorm inte har fått tag på någon tidning ;D.

9 kommentarer:

Simona sa...

Alltså, jag ryste när jag läste detta! Vad stort! Jätte jätte grattis! Så nära - jag förstår att det känns frustrerande, men det kan bara gå framåt, jag lovar. Jäklar vad kul!

Grattis!
Kram

Pernilla sa...

GRATTIS!!!!! Vad trist att de inte nämnde er då! Men ändå. Du är nära. Det blir bok. Till slut så. Helt klart bir det det! KRAM!

För övrigt är Simona och jag lite putt för att vi fick vänta så länge på nyheten. Eller hur Simona?

Simona sa...

Ja, Pernilla, tålamod tycks inte vara en framträdande egenskap hos någon av oss.

:-)

Men hurra för Frida!

FRIDA sa...

Hej!

Vad ni är underbart goa! Jag har faktiskt blivit tillsagd av Camilla Läckberg herself att inte avslöja något (och jag hoppas verkligen att jag inte bröt mot detta avtal nu, men tidningen är ju ute så det borde inte spela någon roll).

Berättar mer när jag vet vad jag kan berätta!

Kram Frida

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Sååå häftigt! Tänk att du är så himla nära hela tiden! Snart lär det smälla till ordentligt!

Nina sa...

O vad roligt för dig. Grattis! Själv satt jag vid telefonen och väntade på att hon skulle ringa, men icke då. :D Nåja, jag får göra ett nytt försök nästa år igen.

FRIDA sa...

Hej!

tack alla ;D!

Här är det nästan för mycket snö nu. Jag är glad att jaginte måste köra bil.

Kram Frida

Unknown sa...

Men så kul! Grattis!