torsdag 21 januari 2010

Mycket just nu

Förlåt att jag är sååå tråkig men det är galet mycket just nu. Idag är den dag då jag skulle kunna gå lite tidigare från jobbet och gissa vad, jag var den sista att lämna lärarrummet ;-(.

Gud vad jag önskar att jag inte hade så många lektioner så att jag faktiskt fick möjlighet att förbereda mig lite bättre. Ibland undrar jag om det inte vore mer lönsamt att byta ut lärare mot robotar, för det finns ingen människa som kan ha så här många arbetsuppgifter och faktiskt göra dem bra.

Ja, ja. Gnäll, gnäll. Jag kan i alla fall lova att det kommer komma lite roliga nyheter här snart, så håll ut för sjutton gubbar!


Kram Frida

1 kommentar:

Pernilla sa...

Roliga nyheter nu tack! Du har ju alltid min mail om du vill förhandsvisa nyheterna lite. ;)

Det där gnället. Det känner jag igen. För väl. Det suuuuuger! Inte gnället, det andra.