lördag 14 augusti 2010

Inception

Har varit på bio och sett Inception. Det var faktiskt mycket bra, verkligen sevärd. Kul med en film som utmanar lite och det är ju inte direkt oangenämnt att titta på Leo (dessutom är Marion Cottilard grymt duktig).



Är lite skrivsugen men har svårt att få fart när jag inte satt någon deadline. Dock vill jag inte pressa mig själv förrän jag kommit igång med jobbet och ser hur det går. Tänk om man kunde på ett besök av sitt framtida jag och ett löfte om att allt slit en dag kommer löna sig. Pengar bryr jag mig inte om, men att ägna en så stor del av sitt liv åt att skriva och aldrig lyckas bli utgiven känns ganska förkrossande. Ja ja, man får inte förlora hoppet.


Kram F

2 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Förlora inte hoppet! Du ska se att du en dag lyckas. :) Kanske inte idag, och kanske inte imorgon, men dagen efter det... då!

FRIDA sa...

Hej Nina!

Tack, det var gulligt sagt. Man får ju verkligen hoppas.

Kram Frida