torsdag 19 augusti 2010

Releasefest för fina Malins nya bok




Fina Malin har bjudit mig på releasefest. Jag har ofint nog varken tackat för inbjudan eller svarat, jag ligger liksom hela tiden en månad efter vad jag borde.


I vilket fall, vad otroligt roligt att bli bjuden på fest för boken "Bara ett barn"! Jag önskar verkligen att jag kunde gå. Att jag kunde strunta i mitt jobb och andra åtaganden. Att jag precis lagom nonchalant kunde slänga ner en glittrig blåsa, ringa efter en taxi och bara hoppa på ett plan. Men men. Vad är väl en releasefest på Piratförlaget?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, det är väl klart att du ska strunta i jobbet, när du har chansen att komma på releasefest!!! Fixa det nu, så tar du lite roliga mingelbilder och visar oss andra sen :)
kram!

Pernilla sa...

Synd att du måste bo så långt bort. Hade varit skoj att ses igen. KRAM!

Anonym sa...

Vad tråkigt att du inte kan komma. Men när det blir din tur, då flyger jag upp från Bryssel.
KRAM Malin Persson G

Simona sa...

Åååh vad synd! Vore så kul att ses! Jag säger som Malin, när det blir din tur - då kommer jag och firar!

Kram

Åsa Hellberg sa...

Vad trist, det hade varit kul att ses igen!

Pernilla sa...

Klart vi kommer NÄR det blir din tur! /Författargroupien som tillbringar livet med att gå på alla andras releasepartyn. ;)

FRIDA sa...

Åh vad ni är söta!

Det hade varit jättekul att träffa er allihop, men det är tyvärr omöjligt. Dock träffar jag er gärna på min egen eller på Pernillas framtida releasefest ;-).




Stor kram Frida