tisdag 28 september 2010

En ny stjärna?




Vad tror ni? Blir ni sugna på att läsa den?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Frida!

Jag hatar böcker som är bestsellers innan de ens kommit ut, då vet man med säkerhet att populariteten inte har någonting att göra med hur bra boken faktiskt är.


MVH Linn

Johanna Wistrand sa...

Jag blir klart sugen på att läsa den, får känsla av ett riktig gammaldags läsäventyr!
Älskar böcker man måste fortsätta läsa till 4 på morgonen. Hoppas detta är en sådan. Och det händer inte ofta. Borta med vinden, Mistrals dotter, Da Vincikoden, Män som hatar kvinnor, Förvillelser.
Blev lite full i skratt då jag såg huvudpersonens namn, Dom Titelman på tv ikväll, hans namne är redigerare eller vad han är på TV(Go kväll?)

FRIDA sa...

Hej!

Linn, jag förstår vad du menar. Ofta blir dock en bok hajpad för att den är bra, och om den inte är bra så vill man ändå läsa den eftersom alla andra har gjort det!

Johanna, jag ser också fram emot den! Den verkar verkligen spännande och tydligen ska huvudpersonen vara mycket speciell...

Kram Frida

Amanda sa...

Vi har samma agent och jag har fått se ett läsprov. Trodde inte alls att det skulle vara min grej - men jag blev fast!
Han "kan skriva" som man säger, och då spelar det inte så stor roll vad det egentligen handlar om, eller?
Jag fattar att många andra länder velat köpa innan det ens fanns svenska försäljningssiffror som argument. Typ en svensk Dan Brown, men mycket mer välskrivet.

FRIDA sa...

Hej Amanda!

Vilken spännande insider-information. Nu blir jag ännu mer sugen på att läsa boken. Jag kommer förmodligen stå i kö i bokhandeln när den släpps ;-)!


Kram Frida

Annelie sa...

När jag först hörde talas om boken kände jag mig inte alls sugen på att läsa den. Men när jag läste den tredje artikeln var det någonting som vaknade till i mig. Så jo, nu vill jag läsa!

Simona sa...

Johanna: Förvillelser???