lördag 16 april 2011

Kändis?




Nu är den äntligen här, artikeln i Amelia! Det är alltså så här det känns att vara kändis ;-).

Skämt åsido, det är helt absurt att se sig själv i en tidning av den här typen. Framför allt känns det konstigt att inte ha någon kontroll av vad de väljer att skriva efter både en lång mail- och telefonintervju. Moa Herngren som intervjuade mig frågade en hel del om barn, men eftersom detta gjordes i november och ingen av oss hade någon aning om när artikeln skulle komma var jag inte jättesugen på att outa mig.

Nu är jag iaf en erfarenhet rikare och resten av denna vecka ska jag ägna åt att djupdyka ner i mitt manus och förhoppningsvis färdigställa det så att det inom kort kan skickas in till förlagen!

Glad Påsk i förskott!

4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Vad roligt. Jag ska köpa den idag!

Desirée sa...

Spännande - ska läsa :)

Emmas Bokhylla sa...

Ah, grattis, vilken haftig kansla det maste vara att lasa om sig sjalv i Amelia!

susanne.juhlin sa...

Hej!
Nu minns jag att jag läste den där artikeln. Vilka fina lovord du har fått på dina manus.
Du har inte lust att gästblogga hos mig om dina författardrömmar? På min blogg www.sannamarie.bloggspace.se har jag just nu gästbloggare 1-2 gånger i veckan. Gå gärna in under länken gästbloggare så ser du vilka som har varit hittills. Hör gärna av dig till mig susanne.juhlin@hotmail.com så kan vi prata vidare. Kram!
Sanna