onsdag 21 september 2011

Bokmässan

Jag hade tänkt åka till bokmässan. Då jag fick veta att min bok skulle komma ut bestämde jag mig direkt. Självklart skulle jag till Göteborg, promota min bok och träffa likasinnade. Min bebis kommer ju nästa vara 3 månader då, det kan ju inte vara några problem, tänkte jag.

Nu har jag insett att det blir svårt. Det kommer ta för mycket energi och inte vara särskilt kul för Tilda.

Men, men, vad är väl en bal på slottet?


Nästa år tänker jag iaf åka dit. Och då ska jag definitivt bo på hotell och gå på fest!!!

5 kommentarer:

Kära Syster sa...

Å nej, vad trist!

Jag hade verkligen också bestämt mig för att åka dit, mingla och "känna in" branchen i år, men det blir inget för mig heller. Jag satsar på att ha en bok att promota till nästa år istället! (Drömma bör man, annars...!)

Genom vilka bloggar kommer du att följa bokmässan?

/Anna

Anonym sa...

Frida ett bud kom hem till mig och levererade böcker. Av misstag var hälften dina, de åkte till förlaget. Din bok såg verkligen fin ut! Jag är nöjd med min:)
/Josefin

Pernilla sa...

Mäh. Åk upp över dagen. Du har ju ganska nära. När allt kommer omkring. Kom!

Anonym sa...

Avlägger en rapport från Bokia i Linköping! Jag var där idag och såg din bok på två ställen, på skönlitteraturhyllan och även uppskyltad på bästa plats mitt i butiken (bredvid Joyce Carol Oates) :)

Sofia

FRIDA sa...

Hej Anna!

Jag tycker att vi bestämmer att vi ses där nästa år ;-).

Hej Josefin!

Tack. Vad roligt att du känner dig nöjd med din också!

Hej P.

Jo, jag vill, men det känns taskigt att släpa med lilltjejen. Dessutom, tänk hur mycket baciller som finns i mässhallen! Bäst att ni aktar er!

Hej Sofia!

Men herregud vad roligt. Tack för den rapporten!!!


Kram Frida