onsdag 5 oktober 2011

Just nu...

...är det mycket.

På söndag har jag releasefest för familj och vänner och det kommer upp mot 50 personer. Visserligen ordnar jag varken med mat, dukning, dricka eller möbler, det gör min snälla familj, men jag blir ändå stressad över saker som vad i hela friden ska jag ha på mig (är ju inte jättekul att dyka upp i mammaklänning - spandex here I come)?


Imorgon släpps min bok officiellt och jag kommer fira genom att vara med på morgonprogrammet på radio Malmöhus och sedan göra en tidningsintervju.


På fredag ska jag fotas för en tidning och inför det ska jag helst helst hinna kamma håret.


Dessutom har jag börjat skriva på nya boken.


Vid sidan av allt detta har jag ju en bebis som helammas så kort sagt räcker tiden inte riktigt till ;-). Men jag lovar att det kommer en rapportering från releasefesten och minst ett glamouröst foto.

3 kommentarer:

Kära Syster sa...

Vilken supervecka! Jag hoppas verkligen att du hittar ett par sekunder här och där för att NJUTA av allt som händer, för det är du verkligen värd!

Jag är så himla spänd på boken och ser fram emot att läsa dina uppdateringar om nästa bok.

Ha det bäst!
Kram
/Anna

Pernilla sa...

Åh. NJUT! Jag har inte hunnit börja läsa än, den ligger här och frestar. Jag bara jobbar. :(

stina sa...

Tack för idag Frida! Du var så snygg och bara utstrålade UTGIVEN FÖRFATTARE!