tisdag 24 januari 2012

Stressad - åh nej, inte det minsta

Man kan lätt bli stressad av att försöka skriva sin andra bok på relativt kort tid med en bebis i famnen.

Ska jag vara helt ärlig är det betydligt svårare än att skriva en bok samtidig som man arbetar heltid (utan att barn alltså), ha ha.

Jag försöker i alla fall. Jag använder varje "ledig" minut, tar så mycket hjälp det bara går och litar blint på att min skrivprocess i något skede ska resultera i en färdig bok. Håll tummarna för mig är ni snälla ;-).



8 kommentarer:

Skrivarstudio ordOide' sa...

Håller tummarna!

Johanna sa...

jag håller tummarna!

FRIDA sa...

Tack! Det behövs!


Kram Frida

Åsa Hellberg sa...

Hur lång tid är det mellan utgivningarna?

FRIDA sa...

Mindre än ett år. Min nästa bok är tänkt att komma i juni (första kom i oktober). Med lite barnafödande inslängt däremellan så får man en riktigt härlig stresskompott ;-). I värsta fall får vi väl helt enkelt skjuta upp nästa bok. Men, än är jag optimistisk.

Kram Frida

Anonym sa...

Ta det lugnt! Det fixar sig alltid!

Kram M

Åsa Hellberg sa...

Kommer det en pocket också?:)

FRIDA sa...

Hej Åsa!

Det kan jag tyvärr inte avslöja ännu ;-).


Kram Frida