fredag 30 mars 2012

Åh så roligt!

I dag fick jag en inbjudan till releasefesten för Pernilla Alms "Alltid du" och jag blev så oerhört glad.

Det är ju en så fantastisk känsla att debutera och jag minns min egen releasefest som i går (jag bara skoja, det var ju typ i går).

Själv har jag precis skickat in manuset till "Den vita frun" som blir min andra, historiska roman. Det känns väldigt, väldigt skönt, även om jag är övertygad om att jag har en hel del redigerande att se fram emot.

Nu ska jag ordna namngivningsceremoni, ta emot och underhålla ett stort antal mexikanska släktingar samtidigt som jag försöker tvätta och städa ikapp och ta hand om världen snällaste och mest tålmodiga bebis.

Nästa vecka tänker jag ta mig an allt annat som jag försakat de senaste månaderna (som min hälsa, min make, mitt hem, mina vänner, min ekonomi mm.).


Inga kommentarer: