torsdag 19 april 2012

Vårsol och hårig bild


Vilken dag det har varit!

Jag är verkligen ledsen att jag inte hade någon kamera med mig för ingenting är vackrare än Lund om våren. Jag har sett knoppande magnoliaträd, blommande parker och små, runda cafébord på kullerstenar, fullsatta med soltörstande studenter.

Jag har även gjort en väldigt rolig grej till boken som jag hoppas kommer med...(mer än så kan jag tyvärr ännu inte säga, he he).

I dagarna blev jag rödhårig och av den anledningen bjuder jag på en riktigt hårig bild.


2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Underbart svall!

Mvh Råttsvansen

/A

FRIDA sa...

Tack ;-). På gymnasiet skrev de en vers om mig i julrevyn då jag klippte mig "kort". Det löd något i stil med "hon trodde hon blev söt, men det ser ut som om hon fått en stöt". Ha ha.


Kram Frida