fredag 11 maj 2012

Min dag i bilder

Jag försökte ta en bild med min Iphone (min första smartphone, äntligen kan jag ta kort och twittra!), eftersom jag gjort mig i ordning för lunch med Mamma, och upptäckte att det var väldigt svårt. Antingen såg jag A) sned ut, B) galen ut eller C) porrig ut. Eftersom det var min födelsedag så valde jag C. 

Efter lunchen kom jag hem och upptäckte att vi fått körförbud pga missad besiktning (bytte bil i höstas och trodde att vi skulle få påminnelse från bilprovningen som vi alltid annars fått). Som tur vad låg det även en Amelia i brevlådan som muntrade upp lite.

Jag fick en otroligt vacker rosbuske av Mamma och Pappa som jag ska ställa ut på balkongen så snart det slutar regna. 

Sedan lagade jag en trerättersmiddag eftersom maken hade lååång dag. 

Det allra viktigaste var förstås efterrätten. Oslagbar kombination!


Nu ska vi besiktiga bilen och sedan ska vi besöka makens skola som har "familjedag". Hoppas ni får en bra fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Frida!


Grattis i efterskott.

Kram Agneta

FRIDA sa...

Hej Agneta!


Tack.

Kram Frida