tisdag 29 maj 2012

Mitt dygn i bilder

I går fick jag ett ryck och åkte och köpte en juicemaskin och mängder av grönsaker. Jag tänker göra Dr Jungers 7-dagars-detox eftersom jag verkligen känner ett behov av att "rensa i systemet". Detoxen finns med i senaste Amelia, men finns även på Gwynet Paltrows blogg.




Första omgången blev en mycket god morots- och äppeljuice med ingefära. Jag känner mig redan piggare!




Senare på eftermiddagen gick jag en promenad och upptäckte till min förvåning att det flyttat in en superhjälte några kvarter bort. Det känns väldigt tryggt!



Efter en underlig natt (det känns som om jag inte sov något alls) lyckades jag ändå sminka över de värsta ringarna under ögonen och gav mig ut på ett lunchmöte med författaren Jenny Milewski. Vi hade mycket trevligt och smidde storslagna planer!




Resten av dagen har jag arbetat med promotion inför nya boken och nu är jag verkligen trött. 

2 kommentarer:

maria sa...

Jag och P har tänkt skaffa en såndär juicemaskin. Vi har pratat mycket om det. Är det värt det? Många bitar att diska så diskmaskin krävs?
Säg om du tycker det är värt det! Var på väg redan i januari att köpa en när vi var i Ullared!

Kram Maria

FRIDA sa...

Hej Maria!

Ge mig en vecka att utvärdera så återkommer jag!


Kram Frida