fredag 29 juni 2012

I morgon smäller det!

Nu har jag hållit på och bakat cheesecake i snart tre timmar. Hoppas verkligen att den blir god!






I morgon är det som jag tidigare nämnt release på Bokia Center Syd. Det ska bli så himla kul och jag är verkligen peppad. Nu måste jag bestämma vad jag ska ha på mig (jag tror det blir en blommig klänning med klackskor och brun-utan-sol på benen), stryka kläderna, måla naglarna och raka benen. Pust. Allt det där är nästan som ett extrajobb.


Ja ja. Hoppas att vi ses i morgon!




PS. Såg just att fina Simona har skrivit om min bok :-).DS. 




5 kommentarer:

KatarinaJ T sa...

Lycka till!
Det låter som om det blir en toppendag.
Mvh katarina

Åsa Hellberg sa...

Och fina Åsa har skrivit också:)
vad kul med dagens release, lycka till!
Kram

FRIDA sa...

Hej Katarina!

Tack!

Kram Frida

FRIDA sa...

Hej fina Åsa!

Tack, jag ska gå in och kolla.

Kram Frida

Kära Syster sa...

Ha det så roligt!

Kram
Anna