tisdag 26 juni 2012

MIn dag i bilder

Jag började dagen med att skriva texter till gästblogginlägg och göra lite annat smått och gott som hänger samman med boksläppet. Efter ett tag tyckte jag att lilltjejen varit tyst väldigt länge så jag gick för att se efter vad hon höll på med. Väluppfostrad som hon är hade hon tagit ut en bok ur bokhyllan som hon försiktigt satt och bläddrade i. 


Under eftermiddagen gjorde vi ett par ärenden och svängde förbi shoppingcentret Nova. Där finns en blus som jag provat väldigt många gånger men som jag tyckt varit för dyr. Som vanligt gick jag in för att "besöka den" och upptäckte då att den reades ut för halva priset! Självklart fick den följa med mig hem. 


Under kvällen har jag paketerat böcker som ska skickas iväg. Jag tycker verkligen om de här fina glassfrimärkena som jag köpt mängder av. 


Vad har ni gjort idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har kollat in den fina artikeln i pappersutgåvan av Sydsvenskan. Kanonbra artikel och härlig bild. Du ser verkligen mystiskt hemlighetsfull ut som det anstår en "ghostwriter". Bra marknadsföring!
Kram M

FRIDA sa...

Hej M!

Tack, vad roligt att du tyckte om den.

Kram Frida