torsdag 5 juli 2012

Idag och igår

I går var en händelserik dag. Jag började morgonen med en joggingrunda, sedan packade vi ihop familjen och åkte på lunchbesök. Efter det lämnade vi av tjejen hos Mormor för att vi skulle kunna ordna med saker inför hennes 1-årskalas och sedan gå på bio och se dokumentärfilmen om Woody Allen. 


Innan vi gick in i biosalongen kollade jag (går)dagens tidningar och upptäckte då att jag var på framsidan av Skånska Dagbladet!



Sedan gick jag in på Gleerups (stora Akademibokhandeln i Lund) och såg då att jag äntligen har fått komma upp på bordet! Charlotte Hassel gick fortfarande inte att hitta (letade efter den förra veckan) och när jag frågade visade det sig att den har sålt slut igen! Så kul och nu lovade biträdet att de beställt in ett större gäng böcker. 


Idag ska vi fortsätta planera kalas och kanske hinna med en sväng till havet. Vi får se hur vädret blir, vad ska ni göra?

Inga kommentarer: