tisdag 4 september 2012

Vikten av vänliga ord

Vet ni det inte redan så vill jag bara påminna om hur otroligt viktig positiv feedback kan vara.

Som författare (för det kallar jag mig numera) går inte betydelsen av uppskattning att mäta. När någon kommer fram till mig och säger att det har läst och tycker om mina böcker, att de hoppas att jag ska skriva fler och att de längtar efter nästa bok, laddar de mina kreativa batterier. 

De är de personerna jag tänker på när energin och lusten tryter, eftersom själva syftet med mitt författarskap just är att jag vill ge andra människor en upplevelse. Min dröm är att bjuda in andra i mitt litterära universum och få dem att känna saker och bli berörda. 


Tack till alla er som är generösa med er uppmuntran, jag blir ALLTID glad då ni kommer fram. 


Inga kommentarer: