söndag 17 augusti 2008

GI-helg


Jag har haft en mycket skön helg med möbelfönstershopping, flyttpackning, god GI-mat och vila.

Eftersom vi åkte till IKEA fick vi ett ex. av senaste katalogen och den var inte jättespännande, tyvärr. Jag brukade längta efter IKEA-katalogen men av någon anledning känns det mindre och mindre intressant, jag vet inte om det beror på mig eller katalogen.

I vilket fall är nu inredningen av den nya lägenheten i full gång. I första hand ska vi hitta TV-bänk i ek, ett litet soffbord, helst i någon rund form, i svart eller vitt, och snygga, lättskötta mattor till vardagsrummet. Har ni tips på roliga affärer får ni gärna slänga in det i en kommentar.

Nu ska jag ta ett bad. Vi har dessvärre inget badkar i vårt nya hem så därför försöker jag bada minst en gång om dagen innan vi flyttar. Vi kanske får satsa på ett hopfällbart badkar man kan ställa i duschen...

Inga kommentarer: