torsdag 16 oktober 2008

Sjuk


Idag vaknade jag av en hemsk mardröm. Jag drömde att jag vaknade och att min väckarklockan stod på kvart i tio, samma tid som min första lektion börjar. I drömmen rusade jag ut i köket, den klockan visade halv tre. Jag satte på TV:n för att kolla tiden där, men det stod bara ERROR. Under hela drömmen var jag otroligt stressad och när jag vaknade mådde jag pyton. Jag gick dock upp, drack enchinacea med c-vitamin, tog mina fantastiska cold- and flu pills från England och gjorde en bihåle- och nässköljning innan jag stapplade iväg till jobbet. Väl där insåg jag dock att det skulle vara omöjligt att jobba idag, hela kroppen darrar och det känns som att jag ska svimma när jag ställer mig upp.

Nu ligger jag nerbäddad och längtar efter att bli frisk så att jag kan återgå till mitt normala liv igen :-(!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig, från en annan sjukling. Har själv först haft magsjuka och nu feber i flera dagar. ha det gott

FRIDA sa...

Hej Maria2!

Din stackare, det låter inte kul. Jag trodde först att jag fått en förkylning men det visade sig vara magsjuka som gjorde mig svag i knäna!

Krya på dig med!

Kram Frida

maria sa...

hej frida! låter ju inte alls kul att du är sjuk. tänkte ev. ta mig hem imorgon och hälsa på. så skulle du mot ett mirakel bli frisk kan ni ju kanske komma. ska på konsert på fredagen. stannar nog till söndag! krya på dig! kram maria

Anonym sa...

Krya på dig!

FRIDA sa...

Tack för alla snälla kommentarer!

Förhoppningsvis blir jag frisk snart men tills dess ligger jag lågt med bloggen!

Kram Frida