tisdag 25 november 2008

Ni är underbara!


Hej alla!

Tack för ert stöd. Ni är underbara och era kommentarer betyder verkligen jättemycket för mig!

Just nu känner jag mig lycklig (med viss tillförsikt). Jag vågar egentligen inte tänka på det faktum att jag kanske kommer bli publicerade, att min bok kommer omtalas i media (om jag har tur), att mina ord kan komma att tryckas i en bok som i så fall kommer att finnas på Akademibokhandeln, med mitt namn. Att människor kommer vilja prata med mig om det jag skrivit, karaktärerna jag skapat, historierna jag berättar. Nej, jag vågar som sagt inte tänka på det (;-)).

Däremot tänker jag på att jag snart ska få börja skriva nästa bok. Åhh vad jag längtar!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Jo! Precis så ska du våga tänka! Och på bokmässan kommer jag stå och beundra dig! :)

ylva sa...

jamen, GRATTIS! vad som än händer så tycker jag att det är helt fantastiskt att du har lyckats få ihop en (eller två egentligen) böcker på så pass kort tid, samtidigt som du jobbar för fullt. deckare också, det kräver ju en del research :). och så gillar de den ju på förlaget, då måste den ju vara BRA.

jag är kanske knasig, men bland det bästa är nästan att du vill börja på nästa! *känner mig helt uppspelt för din skull*

fortsatt lycka till!

www.malinrocaahlgren.com sa...

http://malinrocaahlgren.blogspot.com/2008/11/blivande-bestseller.html