måndag 2 mars 2009

Skrivandet ligger på is


Det har varit en händelsrik vecka full av förberedelser inför min tjänsteresa. Tyvärr har det varken funnits tid eller energi över till att skriva, men det är säkert nyttigt att ta en paus då och då.

Min mardröm är just nu att ett förlag försöker kontaktar mig under veckan (eller mardröm och mardröm. Jag kommer dock vara svår att få tag på).

När jag reser brukar jag vanligtvis svämma över av idéer och skrivlust och därför tänker jag ta med mig en skrivbok som jag kan klottra ner alla tankar i.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har alltid en skrivbok med mig när jag åker bort. Man vet ju aldrig vilka spännande idéer som kan poppa upp!

Kram Anna

Anonym sa...

Visst är det frustrerande när man vill sätta sig och skriva och det inte finns tid till det!
Fast, precis som du skriver, så är det nyttigt att ta pauser ibland också. Och vem vet, du kanske får inspiration till nya historier under resan!

ha det så kul!
kram
Karina

FRIDA sa...

Hej Karina! Tack, jag hoppas på det.

Kram Frida