söndag 24 maj 2009

Ännu ett förlag

Jag har försökt rensa lite bland alla mina skrivsaker (oj vilken lögn, egentligen letade jag bara efter något) och upptäckte då ett manus! Jag hade visst en extra kopia av "Stormhav" i min bokhylla och där gör den ju ingen nytta så nu har jag paketerat den så att boken kan skickas iväg till ytterligare ett förlag.

Jag skickar den direkt till en förläggare som jag faktiskt varit i kontakt med och som är intresserad av att läsa "Stormhav".

Jag har skrivit lite idag, men mest redigerat och försökt organisera bland alla mina manusidéer.

Antingen kommer idéerna för fort eller så skriver jag för långsamt (det är nog det där jäkla heltidsjobbandets fel). Någonstans brister det dock för jag har så många idéer nu att jag knappt kan hålla ordning på dem.

Ord: 12 614





Var det inte någon som sa att genier gärna vill ha det rörigt omkring sig när de arbetar?

2 kommentarer:

Lisa sa...

Måste säga att jag är otroligt imponerad av din effektivitet! Du har ju hunnit skriva massor redan - go!go!go! :)

Önskar jag hade hälften av den disciplinen, här får man vara glad om man lyckas skriva en sida om dagen just nu...

FRIDA sa...

Hej Lisa!

Tack! Vissa dagar flyter det på, andra händer det ingenting ;D.

Kram Frida