onsdag 8 juli 2009

Slampigt?


Jag är extremt dålig på att köpa snygga skor. Praktiskt och bekvämt går före allt vilket innebär att jag har få "finskor" i min garderob. Jag tycker dessutom inte om att gå i klackar eftersom de för det mesta är obekväma och svåra att springa i (och ja, jag springer mycket när jag lämnar lägenheten, att gå tar för lång tid).

Nu när jag varit iväg och köpt inte mindre än två partyklänningar och en riktig salsakjol kände jag att det skulle behövas mer än sandaler eller gympadojor för att bära upp mina nya plagg och därför investerade jag i ett par finskor i lack, med klack (typ 4 cm, med andra ord de högsta jag har)!!!

Jag är dock kroniskt rädd för att se slampig ut och oroar mig för att jag kommer få prisförslag om jag går ut i dessa skor.

Vad tycker ni, är de okej???

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker skorna ser jättefina ut. Man ska inte vara rädd för att se sexig ut.

Kram Anna