måndag 10 augusti 2009

Here we go again


Jag har skrivit det sista kapitlet och känner mig nästan färdig. Dock hittar jag hela tiden småfel och de verkar aldrig ta slut. "han åt en kakan" det katten vill jag ha" osv. (obs, dessa är påhittade exempel och alltså inte från mitt manus).

Ja ja. Man får väl hoppas att förlagen har överseende med sådant.

Jag har precis gjort framsidan till manuset och är nu väldigt sugen på att skicka iväg det. Men jag borde förmodligen vänta.

Problemet är bara att när eleverna väl börjar i nästa vecka så kommer jag inte ha en ledig minut förrän i mitten av oktober och så länge vill jag inte vänta.

Egentligen hade jag satt gårdagen som deadline, men nu flyttar jag upp den till på lördag.

all världens goda energi samlas i mitt manus (he, he, he, det lät bara lite corny).

Inga kommentarer: