söndag 30 augusti 2009

Rödhårig


Jag har klippt av massor av hår och färgat det knallrött (inte riktigt som på bilden, men nästan).

I början av förra veckan gissade en av de nya, yngre eleverna att jag var 40 år och då kände jag att det var dags att göra något radikalt (;D).

Jag tänkte ladda upp ett bildbevis, men alla kamerabatterier är urladdade så det får vänta tills imorgon. Mina elever tycker dock att det är jättesnyggt och en supergo kille i 8:an sa till mig att jag ser 10 år yngre ut (tänk att det finns så finkänslig 14-åringar).

I övrigt har jag haft en skön helg och bl.a. varit på en jättehäftigt födelsedagsfest hos en kollega, där vi fick god, hemlagad indisk mat!

Jag har dessutom börjat läsa "Tidsresenärens hustru" och den verkar väldigt spännande. Så fort jag kommit lite längre lovar jag att berätta mer om boken!

1 kommentar:

Valentine sa...

Jag väntar ivrigt på bildbeviset. Var är BILDEN???
Kram M