tisdag 2 mars 2010

Kris

Hej.


Blir inga blogginlägg på ett tag. Jag har ont i min magsåriga mage och just nu känns allting rätt så meningslöst. Läste precis Amanda Widells krönika om hur vi gärna vill dölja för andra när vi är riktigt ledsna. Jag orkar inte ens göra det. Mest är jag orolig för att jag aldrig mer kommer att bli frisk igen.

Försöker hitta en bild som stämmer bättre överens med hur jag mår, men det går inte. Den här är från Egypten. Ser ni havet? Ser ni hur den varma vinden blåser i mitt hår? Jag vill tillbaka dit nu på en gång.


Återkommer när min kris är över.

15 kommentarer:

Therese sa...

Finaste Frida! Jag tänker på dig!

Nina sa...

Usch och fy för magsår.
Krya på dig!

Anonym sa...

Ta hand om dig lilla gumman! Du måste bli frisk och stark så du orkar tackla våren. Jag har hört att den kommer snart!

Kram M

Min plats i solen sa...

Stackare! Krya på dig och hoppas att du är tillbaka snart. Kram Lotta

malin persson giolito sa...

Krya på dig.

stina sa...

Åh, stackars Fridisen... Det är inte lätt att kämpa på när magen gör ont. Men det är klart att du blir frisk igen! Du är ju stark! Ska jag komma förbi en dag efter jobbet?

Anonym sa...

Hoppas du blir bättre snart.
/Bloggläsare

Simona sa...

Tänker på dig -

många kramar
Simona

Anonym sa...

Krya på dig!/S

Pernilla sa...

Kram! Krya på dig!

Malin sa...

Krya på dig!
Kram Malin

Sandra sa...

Massa kramar och KRYA PÅ DIG!
Ta hand om dig.
/f.d Tant Brun

Malin sa...

Hej fina Frida,

Hoppas du blir bättre snart!

Kram
Malin

Unknown sa...

Krya på dej!

FRIDA sa...

Hej alla!

Tack för era fina kommentarer.

Kram Frida