måndag 12 juli 2010

Just nu...




...läser jag. Det är så härligt när man får semesterro att verkligen fördjupa sig i böcker man har längtat efter.


Dock har jag inte tillräckligt med ro för att bara ägna mig åt en bok, eller snarare kan jag inte låta bli att läsa flera samtidigt.


För tillfället håller jag på med:

Ränderna går aldrig ur av Agnes Hellström, Busters öron av Maria Ernestam och Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami (den har jag visserligen hållit på med sedan mars) och gud vad det är underbart att bara slappa och läsa!

Lovar en rapport om böckerna så snart det går.


Om ni är sugna på något riktigt härligt snaskigt i sommarvärmen, ungefär som en godispåse fylld med sex, kärlek, romantik och drama, kan jag rekommendera Överenskommelser av Simona Ahrnstedt.


Inga kommentarer: