tisdag 14 juni 2011

TV-trubbel

Jag tänkte att det skulle vara väldigt trevligt att ha en TV i sovrummet nu när jag inte kan röra mig så värst mycket. Jag tänkte att det dessutom kunde vara trevligt med en TV som sällskap då jag förmodligen snart kommer att ligga och amma många timmar per dag. Av den anledningen beställde jag en TV från Pixmania för två veckor sedan. Dessvärre tycker Posten att det är alldeles för svårt att leverera ett paket, så svårt faktiskt att de tappat bort min TV. Den var i Eslöv förra torsdagen, men mer än så vet ingen för tillfället...


Nu hoppas jag att Pixmania är scyssta och återlämnar de pengar vi lagt ut för TV:n. Jag är nämligen inte så sugen på att vänta x antal veckor på att Posten ska göra en utredning av vad som hänt innan vi antingen får bekräftat att TV:n är försvunnen och då får pengarna tillbaka eller får det upphittade paketet.



Jag vet att detta är ett lyxproblem och jag menar inte att vara gnällig, men jag har lite annat att tänka på just nu och jag och min orörliga höft saknar en TV. Någon annan som har erfarenhet av ett liknande problem?

Inga kommentarer: