måndag 26 september 2011

Min första läsarrecension!!!

Jag har fått min första läsarrecension. Tack Sara, det känns verkligen skönt att få ett så fint omdöme.


Jag har läst Charlotte Hassel nu, och tyckte om den. Den kändes mycket genomarbetad och autentisk, och jag tycker att det är fint att du ger en så mångfacetterad bild av hur kvinnorna kände och tänkte och hade det. Du problematiserar och skapar reflektion mitt uppe i den spännande och romantiska intrigen, och det är mycket bra tycker jag.

Den var svår att lägga ifrån sig, kan jag tillägga, det blev aldrig tråkigt, och man ville hela tiden läsa vidare.

2 kommentarer:

Sara sa...

Det var så lite! :) Den var svår att lägga ifrån sig, kan jag tillägga, det blev aldrig tråkigt, och man ville hela tiden läsa vidare.

FRIDA sa...

Du har ingen aning om hur mycket det du skriver betyder. Tack igen och lycka till med dina egna författardrömmar.


Kram Frida