onsdag 8 februari 2012

Vilken dag!




Oj vilken dag jag har haft i dag! Vi har gått en långpromenad och varit på babycafé. Sedan lyckades jag skriva någon timme när tjejen sov middag, efter vilket jag lagade en vegetarisk LCHF-köttfärssås med mirakelnudlar till oss och en jättefin vegetarisk lasagne till dottern. Det tog faktiskt emot lite att stoppa ner hela underverket i mixer ( lasagnen alltså, inte dottern), men ska det vara babymat så ska det.

Där emellan har jag hunnit städa, köra några tvättar och diska lite (the glamour that is my life).


Fina Agnes intervjuas här och avslöjar att hon just nu läser en mycket bra bok ;-)! Kan ni inte gissa vilken får ni väl gå in och titta...




PS. Okej, det syns visst på bilden vilken bok hon läser, men intervjun är ändå mycket läsvärd! DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag antar att jag absolut inte får säga att du har varit riktigt DUKTIG, men kanske kan jag få gratulera dig¨till en extremt tillfredsställande dag. Vi satt just och komplenterade det faktum att trots att man gjort en sjuhelsikes massa saker under en dag upplever man det ofta som att man inte åstadkommit ett dyft. Kram på er!
M och M

FRIDA sa...

Hej M!

Jo, jag har allt varit lite duktig. Egentligen känns det ju inte som jag har gjort särskilt mycket, även om det kanske ser så ut "på papper".

Kram Frida