onsdag 1 oktober 2008

Korrigering


Någon under namnet "syster maria" påstår att det visst är tantvarning på mig eftersom jag enligt henne inte tycker om musik på för hög volym och gärna går och lägger mig tidigt (vad som räknas som tidigt/sent kan naturligtvis diskuteras, om man kan hålla sig uppe till Aktuellts 21-sändning tror jag de flesta håller med om att det räknas som sent, i alla fall på en vardag).

Jag vill bara förtydliga att jag inte har någon aning om vad denna person skriver om, det ligger ingen sanning i hennes uttalanden. Jag är otroligt ungdomlig av mig, går ut minst ett par tre gånger i veckan, dricker gärna måttligt med alkohol, dansar ofta till livemusik (Thorleifs senaste skiva är riktigt vass) och har minst en ansiktspiercing. Dessutom hårddiggar jag gärna till musik på hög volym (särskilt förtjust är jag i Kicki, Bettan och Lotta) så länge det inte stör grannarna.

Nu måste jag återgå till virkningen av mina nya grytunderlägg.

Vi ses ute i natten alla ni andra galna festprissar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Denna "syster maria" kan ju inte känna dig särskilt väl. Jag tycker att du är minst lika ungdomlig som jag! Vi ska ju till och med cocktailhoppa snart! Måste planera in detta noga och börja tidigt på kvällen så att vi kommer ordentligt i säng inte allt för sent. ;)

FRIDA sa...

Låter bra!

Alla vet ju att vi är en himla bra årgång med lagom balans mellan festandet och ansvarstagandet!

www.malinrocaahlgren.com sa...

jag är mycket mer tant än dig! gjorde en tantlista en gg förut. ;)

jag har oxå jobbat som lärare.

min man är spansk och nu bor jag här..

Anonym sa...

Alltså, man blir snabbt jättegammal någon gång efter 20, särskilt om man utbildar sig och har jobb och familj att ta hand om. Vem orkar festa när det tar två dygn att återhämta sig?


Lilla My